Niet tevreden over de dienstverlening?


Het kan onverhoopt zo zijn dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van jouw financieel adviseur. Dat vinden we heel vervelend en daarom horen we graag van je, zodat we op zoek kunnen naar een oplossing. Wat moet je doen als je een klacht hebt?

1. Neem contact op met jouw vestiging

In eerste instantie probeer je om samen met jouw adviseur een oplossing te vinden. Meld je klacht schriftelijk of per mail en probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat er gebeurd is.





Zoek contactgegevens van je vestiging

2. Lukt het niet om een oplossing te vinden?

Dan kun je besluiten het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Het KiFiD is een onafhankelijke stichting die jouw klacht kan beoordelen. Zorg dat je de klacht binnen 3 maanden na het laatste contact met jouw adviseur bij het KiFiD binnen is. Vergeet niet het KiFiD aansluitnummer van jouw adviseur te vermelden, deze vind je op de laatste pagina van de 'Wegwijs' op de webpagina van jouw adviseur.

Ga naar de KiFiD website