Niet tevreden over de dienstverlening van jouw vestiging?


Het kan onverhoopt zo zijn dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van jouw financieel adviseur. Dat vinden de adviseur van jouw vestiging en de Centrale Organisatie heel vervelend. We horen daarom graag van je, zodat we op zoek kunnen naar een oplossing. Wat moet je doen als je een klacht hebt?

1. Neem contact op met jouw vestiging

In eerste instantie probeer je om samen met jouw adviseur een oplossing te vinden. Meld je klacht schriftelijk of per mail bij de desbetreffende vestiging en probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat er is gebeurd. Wij ontvangen graag een kopie van jouw klacht via klachten@hypotheekshop.nl. Op deze manier kunnen wij erop toezien dat de ontstane klacht tussen jou en de adviseur van de vestiging correct wordt afgewikkeld.

Zoek contactgegevens van je vestiging

2. Lukt het niet om een oplossing te vinden?

Dan kun je besluiten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Het KiFiD is een onafhankelijke stichting die jouw klacht kan beoordelen. Zorg dat je de klacht binnen 3 maanden na het laatste contact met jouw adviseur bij het KiFiD binnen is. Vergeet niet het KiFiD aansluitnummer van jouw adviseur te vermelden, deze vind je op de laatste pagina van de 'Wegwijs' op de webpagina van jouw adviseur.

Ga naar de KiFiD website

Of heb je een klacht over De Hypotheekshop Centrale Organisatie B.V.?


Stuur een e-mail naar klachten@hypotheekshop.nl. Je ontvangt binnen twee weken van ons een bevestiging dat de klacht is ontvangen. Meer informatie staat ook beschreven in de klachtenprocedure van De Hypotheekshop Centrale Organisatie B.V. Klik hier voor de klachtenprocedure.