Het kan onverhoopt zo zijn dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van jouw financieel adviseur. Dat vindt jouw adviseur heel vervelend. Maar ook wij, De Hypotheekshop Centrale Organisatie B.V. (Centrale Organisatie), vinden dit heel vervelend. We horen daarom graag van je, zodat we op zoek kunnen naar een oplossing. Wat moet je doen als je een klacht hebt?
Niet tevreden over de dienstverlening van jouw adviseur?
1. Neem contact op met jouw adviseur
In eerste instantie probeer je om samen met jouw adviseur een oplossing te vinden. Meld je klacht in ons online formulier en probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat er is gebeurd. Op deze manier kunnen wij erop toezien dat de ontstane klacht tussen jou en de adviseur van de vestiging correct door de adviseur wordt afgewikkeld.
Dan kun je besluiten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Het KiFiD is een onafhankelijke stichting die jouw klacht kan beoordelen. Zorg dat je de klacht binnen 3 maanden na het laatste contact met jouw adviseur bij het KiFiD binnen is. Vergeet niet het KiFiD aansluitnummer van jouw adviseur te vermelden, deze vind je op de laatste pagina van de ‘Wegwijs’ op de webpagina van jouw adviseur.
Heb je een klacht over ons, stuur dan een e-mail naar klachten@hypotheekshop.nl. Je ontvangt binnen twee weken van ons een bevestiging dat de klacht is ontvangen. Meer informatie staat ook beschreven in de klachtenprocedure van De Hypotheekshop Centrale Organisatie B.V.
Deze site gebruikt functionele cookies en externe scripts om uw ervaring te verbeteren. Welke cookies en scripts worden gebruikt en hoe deze je bezoek beïnvloeden, wordt aan de linkerkant gespecificeerd. Je kunt je instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Je keuzes hebben geen invloed op uw bezoek.
NOTE: Deze instellingen zijn alleen geldig voor de browser en het apparaat dat je nu gebruikt.
Statistieken
Door middel van statistische cookies kunnen wij informatie verzamelen over hoe bezoekers de website gebruiken. Op die manier kan bijvoorbeeld in kaart gebracht worden welke pagina’s interessant gevonden worden en welke niet. Op basis van die gegevens, kunnen wij de website verbeteren. Dit wordt gerealiseerd door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Deze cookies kun je uitschakelen. In dat geval kunnen wij geen gegevens meer ontvangen over hoe jij onze website gebruikt.
Huis & Hypotheek gebruikt marketingcookies voor marketingdoeleinden. Door middel van deze cookies kunnen we het gedrag van onze bezoekers volgen en hun interesses onthouden. Hiervoor werken wij ook samen met derden (zoals Google en Facebook). Door middel van deze marketingcookies krijg je alleen advertenties te zien van producten of diensten waar je écht wat aan zou kunnen hebben.
Marketingcookies kun je uitzetten. Dit betekent niet dat je geen advertenties meer te zien krijgt, deze zijn alleen niet meer gepersonaliseerd en worden vaker herhaald.