Contact met De Hypotheekshop

Heb je vragen over hypotheken, advies, verzekeringen of elk ander aspect van je financiële huishouding? Jouw dichtstbijzijnde Hypotheekshop-adviseur beantwoordt ze graag!



Zoek jouw dichtstbijzijnde vestiging

Maak kennis met De Hypotheekshop


De Hypotheekshop Centrale Organisatie B.V. werkt als overkoepelende organisatie samen met zo’n 160 franchisenemers, ofwel de vestigingen. Zij geeft zelf geen advies. De franchisenemers hebben adviseurs in dienst. Zij geven je advies en bemiddelen bij de (hypotheek)aanvraag. De vestigingen zijn aparte juridische entiteiten en zelfstandige ondernemingen en hebben hun eigen AFM vergunning en hun eigen KiFiD aansluitnummer. Je gaat een overeenkomst aan met de adviseur van de vestiging, de franchisenemer. 

 

 

De adviseurs van De Hypotheekshop geven onafhankelijk financieel advies. Wij nemen jouw persoonlijke situatie, wensen en toekomstplannen als startpunt voor een passend hypotheekadvies. Wij geloven dat je alleen persoonlijk financieel advies kan geven, als je elkaar goed kent. Daarom nodigen we je uit om vrijblijvend met ons kennis te maken. 

 

 

Vind jouw dichtstbijzijnde vestiging

  

 

Niet tevreden over de dienstverlening?  

 

Het kan onverhoopt zo zijn dat je niet tevreden bent over de dienstverlening. Je kunt het ons via onderstaande opties laten weten. We proberen dan samen tot een oplossing te komen. 

1. Neem contact op met jouw vestiging

In eerste instantie probeer je om samen met jouw adviseur een oplossing te vinden. Meld je klacht schriftelijk of per mail en probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat er gebeurd is.





Zoek contactgegevens van je vestiging

2. Kom je er met jouw vestiging niet uit?

Neem dan contact op met De Hypotheekshop Centrale Organisatie (C.O.) . De Hypotheekshop C.O. onderzoekt of ze kan bemiddelen tussen jou en jouw adviseur. Je kunt je bericht sturen naar info@hypotheekshop.nl (t.a.v. de directie) of bel 088 20 56 550




Stuur een mail

3. Lukt het niet om een oplossing te vinden?

Dan kun je besluiten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Het KiFiD is een onafhankelijke stichting die jouw klacht kan beoordelen. Zorg dat je de klacht binnen 3 maanden na het laatste contact met jouw adviseur bij het KiFiD binnen is. Vergeet niet het KiFiD aansluitnummer van jouw adviseur te vermelden, deze vind je op de laatste pagina van de 'Wegwijs' op de webpagina van jouw adviseur.

Ga naar de KiFiD website

De Hypotheekshop C.O. B.V.

De Hypotheekshop Centrale Organisatie is gevestigd in Amsterdam:

Bezoekadres:

Kingsfordweg 43-117

1043 GP Amsterdam

Postadres:

Postbus 37240

1030 AE Amsterdam

Telefoon: 088 - 20 56 550 | E-mail: info@hypotheekshop.nl

KvK: 30102685 | BTW-nummer: NL00 8014 41 031 B.01

 

Contact opnemen met de persvoorlichter?

 

 

Mail ons